måndag 4 april 2011

Blev ingen öring för min del idag. Sammanstrålade med mr.hanky en stund men det var lika trögt för honom. Enda kontakten var en öring som följde med hela vägen in till fötterna på mr.hanky utan att ta så dom var väl inte riktigt på humör. Fiska bara en timme sen fick det vara bra för min del. Mr.hanky skulle testa ett ställe till på vägen hem, vet inte om han fick något där.
Svarta faran gick då precis lika bra som jag hade tänkt mig och det känns gött att ha en bil som förhoppningsvis ska vara problemfri några år och som har dragkrok så att man kan flytta diverse båtar till lämpliga fiskeställen. Nu blir det nog inte något mer fiske innan helgen men då satsar vi på två heldagar efter gädda och kanske piggvar. Gäller ju att hålla gurkorna på avstånd i årets interna predatortävling. Peanut Power!

1 kommentar:

  1. Vacker bil må jag säga! Men det ska till mer än så för att klå gurkorna i år på predator-arterna!

    SvaraRadera