tisdag 28 februari 2012

Jämmer och elände!

Thomas "långreven" Holm som jag fiskar ihop med på bl.a  PNC hörde av sig på mejlen i förra veckan och tipsade om lite billiga fiskeprylar och ville även kolla läget inför PNC och om vi (jag&Magnus) var på även i år. SJÄLVKLART var det första som ploppade upp men så fick jag kollat i kalendern och nu har jag konstaterat att det krockar med finalen i en stor väskdängarutbildning som jag har gått på sen i höstas. Genast kom drakens ramsa från i söndags upp i skallen och den passade väldigt bra då den täckte in de flesta svordomar jag kan. Bedrövelsen är stor och som tur är kommer det ett paket med fiskeprylar på posten i eftermiddag som jag kan trösta mig med för stunden men frågan är hur länge den räcker. Får nog bli lite okynnessurfande bland sjökorten på eniro i kväll innan bedrövelsen släpper, vårplanerna skall ju ändå spikas. Peanut Power!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar