fredag 11 juni 2010

Får bli ett nytt försök i flytringen idag om det nu inte blir allt för mycket regn vilket egentligen inte spelar någon roll då man redan sitter i vadarna i vattnet. Det muttrades en del om förberedande drakvård (städning) när jag ringde till mr.hanky tidigare idag men jag hoppas att han hinner med både och.
Har uppmärksammat att det är många som har läst om våra piggvarsturer vilket är jätteroligt och inspirerande för både mig själv och mr.hanky och vi hoppas att vi får rapportera om fler och större framöver, kanske redan ikväll. Jag hoppas även att det är fler som kommer och provar på piggvarsfisket då vi bara har provat några få ställen och det finns ju en del vatten att fiska av innanför Orust.
Vill även passa på att påminna om att det är totalförbud hela året på torsk, bleka och kolja i hela Byfjorden och Havstensfjorden oavsett om den är i "middagsstorlek" eller ej.
Nu hoppas jag bara att nästa inlägg börjar med en bild på ett brunnslock. Peanut Power!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar