måndag 31 maj 2010

Som julafton fast lite bättre.


Efter att ha gått och väntat sen i tisdags kväll när jag la beställningen hos olssons fiske så kom äntligen mitt paket med posten idag. Prylana är redan nerpackade i gösväskan och skall säkert komma bra till hands på lördag&söndag. Team Chat Lau med mr. hanky som stolt hänförare har flyttat båten till en ny sjö med förhoppningar om bättre gösfiske och har varit ute och tjuvtränat igår och skall även ut imorgon men jag skall självklart göra allt jag kan för att komma mig med ut och försöka ta "den store" framför näsan på dom, detta återstår att se då. Nu ber vi till honom där uppe och framför allt till honom där nere att det blir lika fint väder till helgen som dom har lovat då det drar ihop sig till vårat årliga nationaldagsfiske efter gös. Ut drar vi redan på lördag förmiddag och förhoppningsvis är man körbar och färdigfiskad någon gång fram på dagen på söndag. Var och investerade i en ny absolut nödvändig pryl i helgen som kommer att komma väl till hands på lördag men det får vara hemligt fram tills på lördag så att dom andra får vara lite avundssjuka, hehe. Nu får det bli lite träning så att man orkar med framtida blekafisken. Peeanut Power!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar