söndag 9 oktober 2011

Uppladdning!

Gårdagens jakt blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Mördarmaskinerna hade ett par drev men inget skjutbart som kom min väg. Däremot satte dom fart på en älgko med kalv som kom bokstavligt rätt i knät på mig. Stod ungefär tre meter ifrån min ryggsäck när dom kommer travandes rätt emot mig och med ungefär en meters marginal missar dom min nya ryggsäck. Tur för dom att det inte var måndag.
T1&T2 värmer upp.

Idag blev det en sväng med 6,5:an på morgonen men det var dåligt med aktivitet, får hoppas på morgondagen istället.
Är i full gång med diverse rutiner så här kvällen innan älgjakten. En hel hög med olika pålägg är stekta och ryggan är provpackad så nu ska det bara stå en älg i vägen imorgon så är saken biff. Peanut Power!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar