lördag 13 mars 2010

Ismete idag med.

Verkar som att febern jag drog på mig i torsdags har gett med sig men den där förbannade hostan hänger kvar så sova verkar vara omöjligt. Vid fyra gick jag ut och la mig i soffan för att inte väcka draken. (viktigt att tänka på ordspråket: Väck inte den drake som sover) Hon stensover fortfarande men jag tröttnade på att pilla navel så de fick bli lite seriös ordbajsning här på bloggen istället. Jag fick lurat med mig mr.hanky ut idag och jag ska snart ringa och väcka honom så vi kan komma ut ännu tidigare. Det blir Hällungen idag med, tror fortfarande riktigt mycket på platsen jag har hittat men det återstår att se idag när vi kan täcka av lite mera yta. Tror även att B1&B2 i Team Gurka skall ut på ismete idag, glömde ringa dom igår men jag vet att dom har jobbat stenhårt på att få tillstånd att fiska i en superhet storgäddsjö. Återkommer i eftermiddag om dom har varit ute och fått något. Återkommer självlart med en rapport från våran tur med. Peanut Power!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar