onsdag 14 september 2011

Så var man hemma igen efter en inte allt för lång tur. Blåsigt som fan och vatten som påminde mer om must än vatten gjorde att suget och inspirationen försvann ganska fort. B2 var ju som sagt med och vi nötte på en stund på några olika ställen men helt utan resultat. Att det skulle finnas tropiska fiskar i hamnen ser jag som mindre troligt men omöjligt är det inte. Kommer det inte fram någon mer matnyttig info innan helgen blir det abborrfiske i bullarn för min del istället.
Kvällen slutade ändå ganska bra för min del med två fiskar i form av dessa sutare som motiv på två riktigt manliga bägare som jag fick av B2 och hans drake i födelsedagspresent. 
Tackar för presenterna och tror att jag ska ta och inviga dom på direkten. Peanut Power!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar