onsdag 19 januari 2011

Så har man betat av 60% av arbetsveckan och kan börja ladda ordentligt inför helgens bravader. Förhoppningsvis slipper vi mera snö denna veckan (peppar peppar) och kanske kan gäddfisket släppa lite nu när det är blankis och dom förhoppningsvis har lite bättre jaktljus. Lördag är spikad för gäddfiske för min del, kanske även söndag. Mr.hanky skall inte med denna helgen då han ska bedriva drakvård i Örebro så förmodligen får jag försvara teamfärgerna själv om inte Captain Morgan gör ett inhopp..??
Har även börjat att så smått planera för fiske efter klorocka nästa helg om isläget och vädret tillåter. Tror att jag har fått koll på det mesta och det enda jag känner att jag saknar är en isbill så är det någon som har en över som dom vill sälja så köper jag den gärna. Hade ju suttit fint med ett reg redan i januari, hoppas kan man ju alltid. Tänkte precis som mr.haanky sikta på att få några reg anmälda då jag inte har anmält några innan gösen jag fick i somras så årsmålet får bli att ta ett reg mer än mr.hanky. Lyckas jag med det har jag förmodligen skrapat ihop en silvernål och då får man vara nöjd. Peanut Power!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar