fredag 30 december 2011

2011

Så börjar det närma sig slutet på 2011 och en liten sammanfattning är väl kanske på sin plats. Det har varit ett händelserikt år men tyvärr med lite dålig fokus på fisket. Har varit en hel del annat att stå i för min del med elektrikerns bröllop som en av de roligare sakerna som tagit en hel del tid och tyvärr även en hel del tråkiga grejer med ett par dödsfall, cancer mm inom familjen som har sugit ur fiskelusten ganska ordentligt. 
Som tur är finns det ju även några riktiga höjdpunkter och det blir väl ingen "topp tre-lista" i år då dom inte går att jämföra men jag tror jag börjar med Kenyaresan ihop med mr.hanky&B2 från i vintras. 

Det får bli en liten bildkavalkad då det var väldigt svårt att välja bland hundratals bilder.

 






 











 Hade utan problem kunnat skriva spaltmeter men ni får hålla till godo med bilderna som borde ha kommit upp för länge sedan. Har som sagt hundratals bilder men tyvärr fattas en på min stora GT som fick friheten åter lite väl fort vid relingskanten. Är ingen idé att sura över det och jag ska förhoppningsvis få chansen igen att ta den och då är det 60+ som gäller. Peanut Power!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar