måndag 25 juli 2011

Det drar ihop sig.

vs

En av årets rysligaste tävlingar närmar sig med stormsteg.
B1&B2 i team gurka (som är våra största fiender), har utmanat oss på en vertikalduell efter gös där förlorarna förutom att få leva med skammen av att vara sämst även får bjuda vinnarna på grillmiddag. Duellen ser ut att bli av till helgen (förmodligen söndag) och plats för denna drabbning vågar jag inte skriva om här då det säkerligen kommer att sluta med mycket fula scener då dessa herrar inte drar sig för något för att vinna och vi inte vill dra in civila i det hela. Ryktena säger att dom redan sitter hemma och smider planer och doppar sina jiggar i diverse gurkburkar och suspekta ättikslagar men jag misstänker att om vi slår våra nötter ihop så ska vi förhoppningsvis råda bot på dom. Då vi är en man mer än dom så säger reglerna att minst en av oss måste vara redigt bakfull och mr.hanky har lovat att ta på sig denna tunga roll den här gången och laddar upp med svensexa på lördag så att det inte råder några tvivel om fusk från våran sida.
Det blev inget fiske i helgen och knappt någon fylla heller då jag har dragit på mig en förkylning från helvetet som verkligen inte var önskad men det kändes inte riktig lika tungt att det var första arbetsdagen efter semestern idag när jag förmodligen inte hade fått gjort något vettigt om jag hade varit ledig. Blir till att kurera sig resten av veckan och ladda ordentligt så man är "fit for fight" till helgen.
Peanut Power!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar