lördag 13 februari 2010







Det blev ingen storborre idag heller så nu är man ännu ett nederlag närmare den stora. Dom små var på hugget idag vilket inte hör till vanligheterna så det kändes hett och jag fick till och med lite puls vid två tillfällen. Den första pulshöjaren visade sig vara en liten slemmig grön och den andra var ett napp på en av de två metorna jag hade satt ut med små mörtar på. Tyvärr så fick jag aldrig krokat fisken och inte ett märke på fluorcarbon-tafsen så det var nog det närmaste jag kom den stora idag. Imorgon hade jag tänkt vara med på bohuspimpel som går på stora skarsjön. Där är väl risken/chansen för en stor minimal men ska bli kul ändå. Är ju faktisk första tävlingen i år för min del om man nu inte räknar dom interna mot captain morgan. Återkommer imorgon med resultat. Peanut Power



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar