Körde ett kort pass i örekil efter jobbet men det var bara flugmetare att skåda och solen sken så det blev bara ett par timmar.
Pratade med B1 på eftermiddagen och han hade lyckats med bedriften att landa en gös i format XXL under gårdagen och sprängt den magiska tiokilosgränsen med 60 gram, det är respekt! Gå in och kika på gurkbloggen, länken ligger i listan till höger. Peanut power!
måndag 27 maj 2013
Fet gös!
fredag 17 maj 2013
söndag 12 maj 2013
lördag 11 maj 2013
Teamet drar ut!
Med kort varsel lyckades vi hitta en lucka i allt blåsande och hela teamet gör ett frest på Vänern och laxtrolling. Vi åker ut om ett par timmar och kör eftermiddag/kväll och ser om det ger något. Mina specialbeten sitter självklart på några av spöna och dom har aldrig svikit förut så förhoppningarna är stora och med den senaste tidens flyt i teamet är kännslan att Captain Morgan kommer att dra på en lax i monsterformat. Peanut power!
Ps. Stort grattis till Mattias i Isola för den jävligt coola fångsten.Ds
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)