söndag 31 mars 2013

Kör ett färnapass mrd mr.hanky och korvmästarn men det finns nästan inget vatten att fiska på. Peanut power!

lördag 30 mars 2013

Ganska lugnt på fiskfronten idag med. Skäggiga farbrorn fick en mellanfisk på förmiddagen så nu har lilldraken fått sett sin första gädda. Kör en stund till då min drake jobbar men skäggiga farbrorn fick ge sig då hans kallade hem honom för familjära åtaganden. Peanut power!

På g mot 13+arn ;-) Peanut power!

torsdag 28 mars 2013

Fisket är lika trögt som vanligt men i det här vädret går det att uthärda. Peanut power!

onsdag 27 mars 2013

Äntligen fredag!

Eller kanske inte, men arbetsveckan är i alla fall slut för min del och efter en riktigt tung tvåveckorsperiod med flera 15-timmars arbetsdagar så ska det bli gött att varva ner lite. Heldöd vildgris ligger och puttrar i grytan och ett glas rött på de så är koman nära. Imorgon kör jag ett nytt pass efter en 13+gädda och draken som också är ledig ska med ut en stund, får se om hon kan föra någon tur med sig. Sist hände det ingenting före solen gått ner bakom berget och då hade jag två fäll och missade båda. Surt! Det ges det tyvär ingen chans till att testa imorgon då jag ihop med några av gubbsen ska testa det lokala vattenhålet och se vad dom har att erbjuda. Hinner säkert klämma några pass till under helgen och påskaftons förmiddag är redan spikad. Peanut power!

söndag 24 mars 2013

Inte ett fäll än sä länge så man får fördriva tiden med korvgrillning. Peanut power!

Så var alla spön ute och morgonkaffet upphällt, solen skiner och fåglarna kvittrar. Undrar vad som ska gå fel idag för sånt här flyt kan man väl inte ha en hel dag??? Peanut power!