onsdag 30 juni 2010
Blev ingen utlovad rapport då det blev riktigt sent i måndags och datorn krånglade igår men fisket i måndags var inget att skryta med heller. Hade ingen vettig kontakt med piggvar på hela kvällen. Hade dock många bra hugg som jag till en början trodde var piggvar men som jag till slut fick listat ut var öringar som jagade. Fick krokat några men inte landat någon. Många fina vak och även några jakter så man borde väl egentligen ta med sig flugspöt nästa gång istället. Peanut Power!
måndag 28 juni 2010
Nytt försök i flytringen.
Får bli ett nytt försök i flytringen ikväll, ska bara komma ifrån jobbet någon gång och hämta upp mr.hanky så ska dom stora få sig en omgång. Återkommer med rapport ikväll. Peanut Power!
måndag 21 juni 2010
Koden är knäckt!!!
Nytt försök på piggvar ikväll.
Jag och mr.hanky ska göra ett nytt försök på piggvar idag, får se om det kan gå bättre den här gången. Vädret är skapligt, får bara hoppas att vinden lägger sig lite så man slipper paddla i flytringen hela kvällen. Återkommer med en rapport senare ikväll. Peanut Power!
lördag 19 juni 2010
Makrillfiske i skalhamn.
måndag 14 juni 2010
Kvällsrapport
Blev ingen piggvar idag heller. Vi fiskade över ett stort område i hopp om att hitta några hotspots men det ville sig inte idag och det kändes inte riktigt bra någonstans. Fick en simpa själv och mr.hanky fick en godkänd öring och en torsk, båda låg på strax över kilot. Inte en ända plattfisk vilket var lite skumt men så kan det vara ibland. Får lura ut något nytt ställe som kanske kan ge en stor. Peanut Power!
Nytt försök ikväll.
Det blev inget fiske igår då vi blev kvar uppe hos Bin Bladen och hans drake hela dagen och hade det gött med lite grillning och allmän vård av bakruset efter den förkrossande LSK-segern i lördags. Vi tänkte prova ännu ett nytt ställe idag med förhoppning om en riktigt stor piggvar och vädret verkar ju bli riktigt skapligt så vi får väl hoppas att det första regget i flytring kommer idag. Återkommer med rapport ikväll. Peanut Power!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)