Så var all fisk i frysen, fiskeprylarna avspolade och kvällsölen uppdrucken. Vrakfisket var riktigt uselt idag så vi jagade sejen efter en förmiddag med väldigt skralt resultat. Tog en stund att hitta dom men sen var det bara att veva och dra för dom som orkade hålla igång. Fick en hel hög på mellan fem och sex kilo och en lite större på ca 7,5. Gött mör i armarna nu så en dusch på detta så är koman total. (som vanligt blev det inga bilder när man är i farten och har fiskslem och blod lite var stans) Peanut power!
onsdag 20 juli 2016
Till havs!
Fick ett infall och bokade in en långtur med Linus, får se vad han kan skaka fram. Peanut power!
onsdag 6 juli 2016
tisdag 5 juli 2016
måndag 4 juli 2016
tisdag 21 juni 2016
Jagar storborre!
Kör ett pass efter storborren idag. Testat alla klassiska voblers utan ett hugg. Relaxjiggen däremot har levererat några upp till åtta hg och flera gäddor där två har pressat jiggspöt i bott och största än så länge vägde 6,7. Peanut power!
fredag 10 juni 2016
Kvällsgös!
Körde ett litet trivselpass ihop med bin bladen ikväll då jag missade vår årliga gösanatt på nationaldagen. Nappade bra på både flöt&bottenmete och vi fick landat sex gösar och hade några napp under de fyra timmarna vi var ute. Ingen storlek att skryta med denna turen men ett trevligt fiske och ingen gädda eller ål som störde heller. Peanut power!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



