Körde från lunch idag, inget spännande att väga in men otroligt bra med sill stundtals. Peanut power!
torsdag 21 januari 2016
onsdag 20 januari 2016
lördag 16 januari 2016
Fick inget spännande på isen mer än en sjökock och glys&torsk idag. Många små paddor kom upp och även några gyltor och en liten rocka hos dom andra gubbsen. Isen i skredsvik verkade vara lite gränsfall förstod jag på rapporten från dom andra som kollade på hemvägen men vi provar imorgon så får vi se hur det ser ut. I värsta fall får det bli en dag till inne i saltkällefjorden. Peanut power!
onsdag 6 januari 2016
Iskoll!
Tog en sväng förbi Skredsvik på morgonen för att kolla isläget men där var det öppet vatten så än så länge får man hålla sig till sötvatten eller båt om man är fiskesugen. Peanut power!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


