Så har team peanuts dragit sitt strå till stacken i årets älgjakt. Sniper som man är så blev det ett nackskott på ohyggliga 40 meter. Nu hoppas vi på att captain morgan gör det han ska och puttar i kull en han också i eftermiddag. Kalvjakt imorgon, får hoppas att vargen lämnat kvar några till oss. Peanut power!
tisdag 15 oktober 2013
fredag 11 oktober 2013
fredag 4 oktober 2013
måndag 9 september 2013
Stubbjävel från helvetet!
Fick ett plommonträd av draken för en vecka sen och tänkte att den fick stå där en av stubbarna i gräsmattan stod. Ska ju inte ta långa stunden att få undan en gammal rutten stubbe eller??? Tog bara en si så där en två kvällar och en eftermiddag av våldsaggritioner innan fanskapet gav med sig och väl ur backen så går den knappt att marklyfta då skiten är tyngre än en gammal gurkpung. Måste skaffa dynamit till dom andra fyra som står kvar. Peanut power!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)