Näbbisarna vill i alla fall vara med och leka. Peanut power!
Är ute på lite slöfiske från land idag. Får se om det kan bli någon makrill. Peanut power!
måndag 6 juni 2011
Då var nationaldagsfisket över för i år. Det blev 11 gösar, ett knippe gäddor och två borrar. Inga monster och vi får göra nya försök på GSC framöver. Peanut power!
söndag 5 juni 2011
Störta än så länge, precis över 3 kg. Peanut power!
Två gösar första timmen och middagen är räddad. Peanut power!
Då var jag, mr.hanky och bin bladen ute på det årliga nationaldagsfisket efter div rovfiskar. Får se om vi kan ta hela GSC under kvällen. Peanut power!
fredag 3 juni 2011
Är ute med captain morgan och drakarna på lite båtsemester. Har vakat en gris till öring ett par gånger men den vill inte ta än. Har fått en i miniformat men jag ska nog ta den stora innan jag ger mig. Peanut power!